יש לכם בת? הינה כמה משחקים שכל בת תאהב

אם אתם הורים לילדה מקסימה, אתם בוודאי מחפשים אחר פעילויות כיפיות ומשחקים שהילדה יכולה לשחק בהם. ואכן עם משחקים שכל ילדה תאהב, ניתן להנות משעות של יצירה, מחשבה והתפתחות מוטורית. כיום יש לא מעט משחקים חכמים וכאלה המפתחים יכולות מוטוריות: יש ערכות יצירה, פאזלים ושאר משחקי מחשבה שמתאימים במיוחד לבנות. אז איזה משחקים תוכלו לבחור? הנה כמה אופציות חביבות:

שיבוץ יהלומים

משחק שיבוץ יהלומים נחשב משחק מהנה המפתח מוטוריקה עדינה וסבלנות. מדובר בערכת שיבוץ אבנים באמצעותה יוצרים תמונות מהממות תוך שיבוץ אבנים נוצצות מרובעות על הבד, כאשר הכול נעשה עם פינצטה ודבק. בערכה תמצאו קנבס ללא מסגרת עם שכבת דבק, אבנים נוצצות מתאימות לתמונה שמשבצים, פינצטה, עט חריטה ודבק לעט. באמצעות הסכמה הצבעונית נוצרת תמונה נהדרת שכל ילדה יכולה להתגאות בה, או לתלות בחדר.

ערכת תפירה

אם הילדה שלכם תמיד רצתה לתפור, תוכלו לבחור ערכת תפירה למתחילות או ערכת רקמה המאפשרת עבודה נעימה והמון ריכוז ושלווה בזמן שעוסקים במלאכה. ערכה כזאת כוללת בד מודפס, חומר מילוי ליצירת הדפסים בתלת ממד, חרוזים או פייטים, סרטים, חוטים, מחט והוראות תפירה.

 

 

פאזל תלת ממד

פאזל מכני או תלת ממד מאפשר שעות של הרכבה תוך הכרות עם צורות וחיבורים נכונים של אלמנטים. פאזל תלת ממד מעץ יאפשר לילדה ללמוד על צורות ועל הדרך בה דברים מתחברים. פאזל תלת ממד אפשר לצבוע לאחר שהוא מושלם להניח כפריט עיצובי על מדף החדר או בסלון.

פאזל נוסף שאפשר להזמין הוא פאזל של תמונה אישית של הילדה אותו מכינים בעזרת אפליקציה מיוחדת וערכת מוזאביק המכילה צבעים וחלקים. את הפאזל אפשר להכין יחד עם הילדה לאחר ביקור באתרים המספקים פאזלים כאלה. באתר אפשר ללמוד איך מעלים תמונה מהאלבום שלכם שתהפוך לפאזל. לאחר מכן מקבלים קובץ עם הוראות הרכבה. כך הילדה תוכל להרכיב פאזל עם תמונה שלה או תמונה שלה עם בני המשפחה.

רקמת חרוזים

עוד בעבודות יד תמצאו ערכת של רקמת חרוזים. ילדות וילדים יכולים לפתח את כישורי האומנות שלהם באמצעות הכנת רקמת חרוזים עם ערכה הכוללת חוטים, מחטים, חרוזים וקנבס ללא מסגרת עליו מתבצעת הרקמה.

ערכות צביעה

דרך נוספת לפתח את המחשבה נעשית באמצעות ערכות צביעה מיוחדות. בחרו ערכה שהילדה שלכם תאהב מתוך אתרים המספקים משחקי מחשבה, והזמינו את הערכה לביתכם. לאחר מכן תוכלו לשחק יחד לצבוע, לרקום ולהרכיב פאזלים יחד עם הילדה המוכשרת שלכם. אז זה הזמן לבחור משחקים חכמים ויצירתיים.

נגישות